Hur går det till?

När du kontaktar oss via telefon.

Steg 1.
Tillsammans går vi igenom de önskemål ni har gällande konferensen: Datum, vart i Sverige vill ni vara, antal personer och övriga önskemål samt en prisbild på vad det får kosta.

Steg 2.
Vi söker rätt på de anläggningar som passar in på era behov. Förhandlar och tar in prisuppgifter.

Steg 3.
Vi återkopplar till dig som kund via telefon eller mejl enligt överenskommelse med ett beslutsunderlag innehållande prisuppgifter och allt annat du behöver för att kunna ta ett beslut.

Steg 4.
Du väljer ett av våra förslag. Vi skickar en bekräftelse till vald anläggningen som då tar kontakat med er för en detaljplanering allt enligt dina önskemål. Anläggningen sköter sedan om dig som kund och skickar efter genomförd konferens en faktura. Vi på DesignKonferens tar betalt av den valda anläggningen och inte av dig som vår kund.

 

När du kontaktar oss via mejl.
Steg 1.
Du mejlar in dina önskemål på datum, vart i Sverige vill ni vara, antal personer och övriga önskemål samt en prisbild på vad det får kosta.

Steg 2.
Vi bekräftar omgående att vi tagit emot uppdraget.

Steg 3.
Vi söker rätt på de anläggningar som passar in på era behov. Förhandlar och tar in prisuppgifter.

Steg 4.
Vi återkopplar till dig som kund via telefon eller mejl enligt överenskommelse med ett beslutsunderlag, prisuppgifter och allt annat du behöver för att ta ett beslut.

Steg 5.
Du väljer ett av våra förslag. Vi skickar en bekräftelse till vald anläggningen som då tar kontakat med er för en detaljplanering allt enligt dina önskemål. Anläggningen sköter sedan om dig som kund och skickar efter genomförd konferens en faktura. Vi på DesignKonferens tar betalt av den valda anläggningen och inte av dig som vår kund.

 

Boka din nästa konferens med hjälp av oss på DesignKonferens.